Subject: FW: Muudatusettepanekud
From: Kärt Vigla <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 12 Mar 2025 15:28:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mind suunati läbi mitme kanali teie juurde.

On üks mõte/palve:

Ettevõtjaportaalis võiks kolmas isik (näiteks jurist) muuta tegelikke
kasusaajaid, mille juhatus oma allkirjaga kinnitab.
Hetkel muudes teemades saab kolmas isik muudatusi ette valmistada
(kontaktid, juhatuse muutmine, põhikirja uuendamine jne), kuid tegelike
kasusaajate vaadet kahjuks ette ei tule ning neid muuta ei saa.

Praktikas suuremates ettevõtetes juhatus sellega ei tegele, vaid kinnitab
muudatusi oma allkirjaga.

Seega võiks olla sarnaselt teistele muutmisvõimalustele õigus muuta ka
BO-de andmeid, mida juhatus siis allkirjaga kinnitab.

Lugupidamisega

Kärt Vigla

Jurist

Capital Mill OÜ

Maakri 30

Tallinn 10145 Estonia

Tel: +372 55 622 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.capitalmill.eu/> www.capitalmill.eu

 <http://www.capitalmill.eu/>

From: Katrin Edasi <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 12, 2025 3:23 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked]>
Subject: RE: Muudatusettepanekud

Tere

Mõeldud on muutmist, mis hõlmab nii uue sisestamist, endise kustutamist,
kui ka olemasolevate andmete parandamist.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Katrin Edasi

Spetsialist

Klienditoe talitus

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

www.rik.ee <http://www.rik.ee>

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 12, 2025 3:19 PM
To: Katrin Edasi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Muudatusettepanekud

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ma mõtlen just BO-de sisestamise õigust, mitte muutmist.

Nõus, et juhatus saab muuta ehk kinnitada muudatuse.

Tervitades

Kärt

From: Katrin Edasi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 12, 2025 3:18 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Muudatusettepanekud

Tere

Meie halduritelt tuli järgnev vastus:

Paraku saab tegelikke kasusaajaid muuta seadusest tulenevalt ainult
esindusõiguslik isik, seda meie muuta ei saa.

Kui on soovi, võib ettepanekuga pöörduda Rahandusministeeriumi poole.
Tegelike kasusaajate omanik on RAM. Äriregister vaid pakub IT alast
teenust teg.kasusaajate muutmiseks.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Katrin Edasi

Spetsialist

Klienditoe talitus

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

www.rik.ee <http://www.rik.ee>

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 7, 2025 5:23 PM
To: Katrin Edasi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Muudatusettepanekud

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänan, kuid kuna teate enda süsteemi, kas saate mu palve edastada
isikule/organisatsioonile, kes teile sisendeid annab muudatusteks?

Ma arvan, et see muudatus on vajalik ja praktiline.

Lugupidamisega

Kärt Vigla

Jurist

Capital Mill OÜ

Maakri 30

Tallinn 10145 Estonia

Tel: +372 55 622 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.capitalmill.eu/> www.capitalmill.eu

 <http://www.capitalmill.eu/>

From: Katrin Edasi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 7, 2025 5:21 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Muudatusettepanekud

Tere

Täname pöördumast!

Oleme e-Äriregistri tehniline tugi ja sellest tulenevalt saame nõu anda
ainult portaali puudutavate tehniliste probleemide osas.

Paraku on ja nii, et tegelike kasusaajatega seotud muudatusi saab teha
ainult olemasolev juhatuse liige, kellega peaksite antud teemal suhtlema.

Alljärgnevalt igaks juhuks juhend avalduse esitamiseks tegeliku kasusaaja
andmete esitamiseks või muutmiseks:

https://abiinfo.rik.ee/avalduste-esitamine/juriidilise-isiku-andmete-muutm
ine/tegelike-kasusaajate-muutmine-ja-kinnitamine

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Katrin Edasi

Spetsialist

Klienditoe talitus

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

www.rik.ee <http://www.rik.ee>

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 6, 2025 2:39 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Muudatusettepanekud

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ettevõtjaportaalis võiks kolmas isik (näiteks jurist) muuta tegelikke
kasusaajaid, mille juhatus oma allkirjaga kinnitab.
Hetkel muudes teemades saab kolmas isik muudatusi ette valmistada, kuid
tegelike kasusaajate vaadet kahjuks ette ei tule.

Praktikas suuremates ettevõtetes juhatus sellega ei tegele.

Lugupidamisega

Kärt Vigla

Jurist

Capital Mill OÜ

Maakri 30

Tallinn 10145 Estonia

Tel: +372 55 622 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.capitalmill.eu/> www.capitalmill.eu

 <http://www.capitalmill.eu/>